söndag 4 oktober 2009

The Roof of The FalledaImage by Reinante El Pintor de Fuego via Flickr


Visst är det underbart med höst?

I fredags var jag på Söderkisen med Aleks.

God mat och trevligt sällskap..Hade gjort mig "fin" för aleks..det uppskattades väldigt mycket kan jag säga..

Efter en sovandes? natt så beslöt jag för att visa Aleks saltsjöbaden. vi tog saltsjöbanan till ringvägen och gick bland överdådiga villor.

Pussades och kramades en del osså:) Aleks var modig och palla ett par äpplen och lite päron haha kände mig som barn igen..fast jag stod INTE och titta på när jag var liten..jag palla mycket då..

Mmmm nu ska nästa vecka sätta fart med praktik och allt vad det innebär..jag vill hinna träffa aleks och alla mina kompisar..kan inte riktigt sätta upp något tränings schema förräns på tisdag då jag fått mitt jobb schema:( uff..hoppas jag hinner med alla examinations uppgifter som ska in.

Jaa faan det ska jag nog..tycker om utmaningar :)

ps spran på hastighet 14 idag i 5 minuter..kändes tufft som fan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar